«ЗБЕРЕЖЕННЯ ПСИХІЧНОГО ЗДОРОВ’Я ПЕДАГОГІВ»

В рамках попередження емоційного та професійного вигорання педагогів у своїй професійній діяльності був проведений психологічний тренінг.

Мета тренінгу: створити педагогам умови для оволодіння способами психічної саморегуляції,  для відновлення їх внутрішніх ресурсів, усвідомлення своїх потреб і шляхів їх отримання, встановлення нервово-психічної рівноваги, формування умінь і навичок щодо збереження та зміцнення власного психічного здоров’я та активізацію особистісних ресурсів.

Педагоги методичної служби Центру виконували цікаві, коригуючі та розвиваючі вправи. Кольорові капелюшки дозволили розвинути різні типи мислення та уникнути плутанини в груповій роботі. «Емблема трудової діяльності» показала ресурсні та приховані мотиви у співпраці педагога з дітьми, батьками, колегами та адміністрацією.

Вправа з асоціаціями та рефлексією допомогла сформувати позитивне сприйняття себе, закріпити прийоми м’язової релаксації, аутотренінгу і дихальної гімнастики, медитації, розвинути вміння візуалізувати.

Позитивна атмосфера дозволила педагогам розслабитися, відволіктися від трудового темпу та навантаження, сприяла розкриттю творчого та емоційного потенціалу.

Використання образів пов’язане з активним впливом на центральну нервову систему почуттів та уявлень. Безліч наших позитивних відчуттів, спостережень, вражень ми не запам’ятовуємо, але якщо пробудити спогади і образи з ними пов’язані, то можна пережити їх знову і навіть посилити. І, якщо, словом ми впливаємо в основному на свідомість, то образи, уява відкривають нам доступ до потужних підсвідомих резервів психіки.

108

Додати коментар