Керівники гуртків – Гаврилюк Алла Аполлінаріївна, Дуда Лариса Олександрівна, Рабчук Олена Миколаївна, Хільчук Жанна Євгенівна 

Ми живемо у вік технічного прогресу. Техніка все глибше впроваджується в життя людини, її побут. Різноманітні технічні і наукові винаходи, що полегшують наше життя, роблять його цікавішим, належать дорослим людям. Проте, є діти, які теж не байдужі до техніки. В молодшому шкільному віці вони знайомляться з технічними іграшками, спостерігають за робото різних побутових приладів, але діти можуть не лише спостерігати, а й моделювати власні іграшки.

Поштовхом до технічної творчості є те, що дитина задумується, чому іграшка рухається або виконує якусь дію. Часто діти розбирають іграшку, щоб «зазирнути всередину», замислюються над тим, як зробити ту чи іншу деталь, чому саме так, а не інакше. Так дитина робить перший конструкторський крок.

Заняття в гуртках для учнів молодшого шкільного віку з початкового технічного моделювання відрізняється від шкільного уроку. Саме тут дитина поєднує працю з грою, змаганнями. Діти в гуртку вчаться виконувати завдання поступово від простих до складніших акуратно та старанно. Це сприяє розвитку почуття товаришування, дружби, взаємопідтримки, умінню працювати в колективі та індивідуально.

Пріоритетні напрями роботи:

  • Урізноманітнення форм та методів проведення гурткового заняття.
  • Впровадження в навчальний процес новітніх інноваційних технологій, формування творчої особистості і колективного творчого виховання.
  • Виховання культури праці, комплексу особистісних якостей.
  • Теоретична підготовка вихованців з набуття техніко-технологічних знань, розширення світогляду.
  • Участь гуртківців в обласних та Всеукраїнських масових заходах.