Шлях до нової освіти лежить через утвердження правди.

Якщо пануватиме правда, то це означатиме, що ми позбулися фальші, показухи, подвійної  моралі,

розбіжності  між  словом  і справою. Питання правди – це питання морального вибору

між правдою і кривдою, добром і злом, честю і безчестям.

Нова освіта – освіта правди, честі і совісті. 

 

 

 imageОКСІНЬЧУК ТЕТЯНА ВАСИЛІВНА

завідувачка відділу, керівник гуртків інформатики 

СЕМЕНЮК ІРИНА ВАСИЛІВНАсоловей

методист, керівник гуртків інформатики

Блог →

 

Технічна творчість – це дивовижне дзеркало, в якому відображаються найтонші  намагання і очікування, найпотаємніші думки, прагнення і вміння, неповторне “Я” кожної дитини…

В лабораторіях інформаційно-технічного відділу створені всі умови для розвитку та підтримки юних талантів і обдарувань, для виховання творчої і наукової еліти, формування у гуртківців технічних знань, розширення їх світогляду, задоволення потреб юної особистості у поглибленні знань з основ інформатики і комп’ютерної грамотності, наукової, конструкторської, винахідницької, експериментальної діяльності.

Позашкільна освіта, яку здобувають гуртківці відділу не розглядається як додаток до школи, а цілком самостійний вид освіти, який свідомо обирається школярем.

Навчання в гуртках є особистісно зорієнтованим, вихованець є головною діючою фігурою всього навчально-виховного процесу. Вихованці не раз здобували перемоги на Всеукраїнських та обласних олімпіадах, конкурсах, турнірах та інших інтелектуальних змаганнях. Досягається це поетапно, цілеспрямовано, засобами новітніх навчальних форм і методів.

Напрямки роботи відділу:

 11

Пріоритетні аспекти діяльності: 

– розгляд та вивчення нормативних документів Міністерства освіти і науки України та управління освіти, науки та молоді Волинської облдержадміністрації;

– пошук, апробація та впровадження в систему роботи з вихованцями відділу сучасних інноваційних форм і методів розкриття та розвитку їх здібностей;

– створення умов та забезпечення максимальної реалізації інтелектуально-творчого потенціалу вихованця відповідно  до його інтересів;

– здійснення інформаційно-методичної та організаційно-масової роботи;

– організація творчо-інтелектуального дозвілля вихованців;

– забезпечення економічної життєдіяльності лабораторій інформатики;

– раціональне використання матеріальних ресурсів;

– планування роботи щодо організації та проведення заходів, які популяризують та пропагують здоровий спосіб життя, залучають вихованців до державотворчих процесів, активізують їх участь у розвитку учнівського самоврядування в Україні;

– урізноманітнення тематики написання науково-дослідницьких програм;

– створення планів гурткової роботи з врахуванням нових інформаційних технологій, розвитку інформатики;

– профорієнтування гуртківців, випускників відділу;

– впровадження дистанційного навчання. 

Загально-педагогічні питання:

12

Актуальні питання роботи методичного об’єднання керівників гуртків:

13

Психолого-педагогічні аспекти викладання інформатики:

 14

Формула успіху:

Керівники гуртків запроваджують накопичений позитивний досвід, забезпечують, вдосконалюють доступність позашкільної освіти, її діяльність.

 15

Педагоги відділу: Бабула Ірина Ігорівна, Шух Марія Ярославівна, Ковальчук Наталія Вікторівна, Чернишова Єлизавета Олексіївна, Семиряк Дмитро Васильович, Михальчук Ірина Семенівна, Карпюк Роман В’ячеславович