В даний час фотографія стала більш доступною, різноманітною та використовується у сфері народного господарства, науці, техніці, мистецтві, рекламі. Фотографія – невід’ємна частина сучасності. Фотоапарат став незмінним супутником людей різновікових категорій та професій.

Можливості сучасної фотографії стали більш різноманітними та більш доступними. Фотографія, перш за все, відображає високу емоційність.

Мета занять у фотогуртку – виховання творчої особистості дітей, ознайомлення з основами фотомистецтва та сприяння розвитку розумових здібностей, поглибленню технічних знань й навичок, формування естетичних смаків і сприяння творчій самореалізації дітей. А.В. Луночарський писав, що фотографія потрібна кожному на все життя: вона потрібна дитині, потрібна підлітку під час навчання, фотографія потрібна людині, коли вона  буде дорослою, і коли вона стане, наприклад, ученим або практичним діячем. Для нас важливо донести фотографію у саму народну гущину, дати її в руки всьому народу… Як кожна освічена людина має годинник, так вона має володіти олівцем та фотографічною камерою. І це з часом буде. Буде загальна грамотність взагалі і фотографічна зокрема.

Програмою гуртка передбачено ознайомлення гуртківців з основами фотографії; найпоширенішою, доступною для учнів фотоапаратурою й обладнанням; основними етапами фотопроцесу, жанрами фотографії та композиції. Особлива увага приділяється практичному фотографуванню. Вивчення будови фотоапаратури, функціональних можливостей сучасних фотоапаратів, фізичних і хімічних процесів, які лежать в основі фотограіфії. Впроваджується вивчення основ професійної фотографії: наукової, рекламної, художньої, репортерської тощо. Гуртківці ознайомлюються із правом інтелектуальної власності та юридичними основами роботи фотомитця. Особливістю  її є створення оптимальних умов для творчого розвитку, систематизації одержаних знань і навичок мікро-макрозйомки, фотополювання, оволодіння фотожанрами усіх видів.

Працюючи над колективними завданнями, юні фотографи також виконують окремі частини спільної композиції. Це дуже згуртовує групу – діти розуміють, що від кожного залежить якість роботи та кінцевий результат. Колективна робота виховує в дітей дружні взаємовідносини, відчуття взаємодопомоги.

Кожна дитина може спробувати свої сили та організувати персональну виставку, взяти участь у тематичній виставці, подати заявку на конкурс обласного та Всеукраїнського рівнів.

Керівники гуртків Лукащук Катерина Андріївна, Меліхова Інна Вікторівна організували роботу в лабораторії  з опорою на пізнавальний інтерес у навчанні та вихованні, на самостійну діяльність учнів, вміння бачити кожну дитину. На заняттях спілкування організовується так, щоб діти мали можливість самостійного пізнання світу. Вихованці прагнуть  побачити світ у своїй цілісності й одночасно в розмаїтості. Кожна дитина, діючи в світі предметів, природи і стосунків, дістає свій індивідуальний досвід і відображає його у своїх роботах.