В даний час фотографія стала доступнішою, різноманітною та використовується у сфері народного господарства, науці, техніці, мистецтві, рекламі. Фотографія – невід’ємна частина сучасності. Фотоапарат став незмінним супутником людей різновікових категорій та професій.

Програмою гуртка передбачено ознайомлення дітей з основами фотографії; найпоширенішою, доступною для учнів фотоапаратурою й обладнанням; основними етапами фотопроцесу, жанрами фотографії та композиції. Особлива увага приділяється практичному фотографуванню. Вивчення будови фотоапаратури, функціональних можливостей сучасних фотоапаратів, фізичних і хімічних процесів, які лежать в основі фотографії. Впроваджується вивчення основ професійної фотографії: наукової, рекламної, художньої, репортерської тощо. Вихованці ознайомлюються із правом інтелектуальної власності та юридичними основами роботи фотомитця. Особливістю  її є створення оптимальних умов для творчого розвитку, систематизації одержаних знань і навичок мікро-макрозйомки, фотополювання, оволодіння фотожанрами усіх видів.

Працюючи над колективними завданнями, юні фотографи також виконують окремі частини спільної композиції. Це дуже згуртовує групу – діти розуміють, що від кожного залежить якість роботи та кінцевий результат. Колективна робота виховує в дітей дружні взаємовідносини, відчуття взаємодопомоги.

Значна увага приділяється вивченню програми графічного редагування фотофайлів – Фотошопу. 

Кожна дитина може спробувати свої сили та організувати персональну виставку, взяти участь у тематичній виставці, подати заявку на конкурс обласного та Всеукраїнського рівнів.

Керівники гуртків Лукащук Катерина Андріївна, Меліхова Інна Вікторівна організували роботу в лабораторії  з опорою на пізнавальний інтерес у навчанні та вихованні, на самостійну діяльність учнів, вміння бачити кожну дитину. На заняттях спілкування організовується так, щоб діти мали можливість самостійного пізнання світу. Вихованці прагнуть  побачити світ у своїй цілісності й одночасно в розмаїтості. Кожна дитина, діючи в світі предметів, природи і стосунків, дістає свій індивідуальний досвід і відображає його у своїх роботах.