В даний час фотографія стала більш доступною, різноманітною та використовується у сфері народного господарства, науці, техніці, мистецтві, рекламі. Фотографія – невід’ємна частина сучасності. Фотоапарат став незмінним супутником людей різновікових категорій та професій.

Можливості сучасної фотографії стали більш різноманітними та більш доступними. Фотографія, перш за все, відображає високу емоційність.

Програмою гуртка передбачено ознайомлення гуртківців з основами фотографії; найпоширенішою, доступною для учнів фотоапаратурою й обладнанням; основними етапами фотопроцесу, жанрами фотографії та композиції. Особлива увага приділяється практичному фотографуванню. Вивчення будови фотоапаратури, функціональних можливостей сучасних фотоапаратів, фізичних і хімічних процесів, які лежать в основі фотограіфії. Впроваджується вивчення основ професійної фотографії: наукової, рекламної, художньої, репортерської тощо. Гуртківці ознайомлюються із правом інтелектуальної власності та юридичними основами роботи фотомитця. Особливістю  її є створення оптимальних умов для творчого розвитку, систематизації одержаних знань і навичок мікро-макрозйомки, фотополювання, оволодіння фотожанрами усіх видів.

Працюючи над колективними завданнями, юні фотографи також виконують окремі частини спільної композиції. Це дуже згуртовує групу – діти розуміють, що від кожного залежить якість роботи та кінцевий результат. Колективна робота виховує в дітей дружні взаємовідносини, відчуття взаємодопомоги.

Кожна дитина може спробувати свої сили та організувати персональну виставку, взяти участь у тематичній виставці, подати заявку на конкурс обласного та Всеукраїнського рівнів.

Керівники гуртків Лукащук Катерина Андріївна, Меліхова Інна Вікторівна організували роботу в лабораторії  з опорою на пізнавальний інтерес у навчанні та вихованні, на самостійну діяльність учнів, вміння бачити кожну дитину. На заняттях спілкування організовується так, щоб діти мали можливість самостійного пізнання світу. Вихованці прагнуть  побачити світ у своїй цілісності й одночасно в розмаїтості. Кожна дитина, діючи в світі предметів, природи і стосунків, дістає свій індивідуальний досвід і відображає його у своїх роботах.